Kiedy przydadzą się nam ulotki naszej działalności?

Gdy zakładamy własną firmę, punkt usługowy, punkt gastronomiczny, czy sklep zależy nam na jak najszybszym wypromowaniu nowego miejsca. W tym celu zamawiamy tradycyjną reklamę na przykład na billboardzie, czy próbujemy swoich sił w internecie.

Reklama w internecie

Mówią, że jeśli firma nie ma strony www, to nie istnieje. Nie popełniał tego błędu i zadbaj o profesjonalną stronę twojej firmy. Pamiętaj także, by strona była odpowiednio wypozycjonowana. Badania internautów potwierdziły, że 80% użytkowników internetu odwiedza tylko pierwsze dwie strony wyników wyszukiwania. Zatem jeśli jesteś wysoko, tym więcej osób cię odwiedzi i o tyle więcej zyskasz potencjalnych klientów.

Social media

Prowadzenie fanpage, który angażuje czytelników to nie taka łatwa sprawa. Warto dokładnie dowiedzieć się, jak skutecznie prowadzić fanpage, bądź zatrudnić to tego specjalistę. Facebook jest doskonałym miejscem na promowanie naszego biznesu. Możemy wykupić reklamę na facebooku, która pozwoli dotrzeć nam do szerokiego grona odbiorców.

Ulotki i wizytówki

To coś, co powinno przyciągnąć uwagę naszego potencjalnego klienta. W zalewie tak samo wyglądających ulotek i wizytówek należy się postarać, by zwrócić na siebie uwagę. Należy zacząć od pomysłu, a potem znaleźć grafika, który pozwoli nam na jego zrealizowanie. Kolejnym punktem jest wybór odpowiedniej drukarni. Warto wpisać w wyszukiwarkę frazę ulotki kraków albo druk kraków, by zorientować się, w którym miejscu wydruk ulotek oraz wizytówek będzie dla nas najbardziej opłacalny.

Wizytówka tak jak ulotka powinna przyciągać uwagę. Mimo tego, że promujemy się głównie w internecie, to warto pamiętać o tym klasycznym i wręcz starodawnym sposobie rozwijania swojej listy potencjalnych klientów. Nasza wizytówka pozwoli klientom o nas pamiętać. Kto wie, może będą ją trzymać w portfelu, a potem przekażą osobie, która będzie nami zainteresowana? Na etapie promowania naszego miejsca, nie warto tracić ani jednego źródła uwagi.

Warto promować się nie tylko w internecie, ale za pomocą tradycyjnych mediów. Ulotki, wizytówki, reklama na bilbordzie, ogłoszenie w gazecie- w ten sposób dotrzemy do innej grupy odbiorczej, niż komunikując się z przyszłymi klientami za pomocą fan page i strony internetowej.

Nim zabierzemy się za własny biznes, dokonajmy dokładnego researchu i zapoznania się z metodami budowania i promowania marki. W ten sposób będziemy wiedzieć, na co możemy sobie pozwolić a jakich błędów musimy koniecznie unikać. O wiele lepiej bowiem jest uczyć się na cudzych błędach niż własnych.