Treść w służbie marki

Wartościowy content to olbrzymia szansa dla przedsiębiorców. Przede wszystkim wiarygodna treść świadczy o samej marce. Świadome tworzenie tekstów na strony internetowe, blogi, portale wiedzy – wszystko to składa się na obraz szanującego czytelnika twórcy.

Każdy kanał społecznościowy to inne wymagania

Ważne jest także odpowiednie dopasowanie treści do danego kanału. Dłuższe treści stworzymy dla blogów czy stron internetowych, a krótszymi podbijemy portale społecznościowe takie jak Facebook, Pinterest, Tumblr czy Twitter.

Warto pamiętać, jak istotne jest odpowiednie stworzenie tekstów w przypadku firmowych stron internetowych. Umiejętne (i naturalne!) wplatanie słów kluczowych to także sztuka. Nieumiejętne kroki w tej dziedzinie będą skutkowały mniejszą widocznością strony, mogą przyczynić się nawet do zniechęcenia czytelników! W końcu nie tylko dla botów tworzy się treści – powinny one być przydatne zwłaszcza dla poszukujących informacji klientów.

Reklamuj swoje treści

Poprzez oferowanie swoim czytelnikom wartościowych treści możemy liczyć na udostępnianie ich (np. poprzez kanały społecznościowe), a tym samym budowanie wiarygodnej sieci linków. Warto także rozważyć płatne działania reklamowe w postaci kampanii Google AdWords czy Facebook Ads.

A na koniec zapamiętaj: popularna treść jest linkowana przez zainteresowanych czytelników. A każdy specjalista SEO ci powie, że tworzona w naturalny sposób sieć linków jest na wagę złota! Linki pochodzące z wiarygodnych źródeł są jedną z najlepszych metod na osiąganie coraz wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania.