Ekologia jest w modzie – nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Chcemy żyć eko, jeść produkty nie modyfikowane genetycznie, oddychać czystym powietrzem i odpoczywać z dala od zgiełku miasta, najlepiej w gospodarstwach agroturystycznych. Trend na ekologię dotkną również reklamę i marketing. Dzisiaj również wyniki sprzedażowe są znacznie wyższe, kiedy jesteśmy nastawieni proekologicznie. Jak w prosty sposób odmienić wizerunek swojej firmy na sprzyjający środowisku?
Postaw na ekologiczne torby!
Torby ekologiczne, wykonane najczęściej z papieru, to najprostszy i jeden z najtańszych sposobów na to, aby skutecznie zmienić oblicze naszej marki. Do niedawna większość produktów reklamowych dostarczana była do klientów w torebkach reklamowych wykonanych z plastiku. Zresztą nie musimy szukać reklamówek po firmach – mamy ich zatrzęsienie w domu, przynosimy je każdego dnia ze sklepów. Reklamówki te są traktowane przez nas faktycznie jednorazowo – zazwyczaj znajdujemy je często porzucone w lasach, na łąkach, polach. Warto wiedzieć, że produkty te nie tylko rozkładają się latami, ale zagrażają zwierzętom, mogą powodować pożary. Dla polskiego rządu kluczowe stało się ich stopniowe eliminowanie – w myśl najnowszych przepisów od przyszłego roku każda torebka reklamowa będzie odpłatna. Ma to skutecznie zniechęcić klientów do ich zabierania do domu. W przypadku toreb reklamowych ich zamiana na papierowe przyczyni się nie tylko do zmniejszenia zanieczyszczenia środowiska, ale i zmian postrzegania firmy. Torebki reklamowe wykonane z papieru zaoferuje nam między innymi producent induplo.pl.
Zalety toreb papierowych
Wykorzystanie papieru do produkcji toreb to krok w przyszłość. Papier jest na tyle wytrzymały, że pozwoli na wielokrotne użycie produktu, a jednocześnie po jego zniszczeniu możemy torebkę wyrzucić po prostu do kontenera na makulaturę. Dzięki temu zostanie ona poddana recyklingowi.